Dostępność

Informacja o braku dostępności architektonicznej i informacyjno-komunikacyjnej Komendy Powiatowej Policji w Ostrowcu Świętokrzyskim

Na podstawie art. 29 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, Dz.U. z 2022 r. poz. 2240), każdy, bez konieczności wykazania interesu prawnego lub faktycznego, ma prawo poinformować o braku dostępności architektonicznej lub informacyjno-komunikacyjnej (dalej: „informacja o braku dostępności”).
Informację o braku dostępności należy przekazać podmiotowi publicznemu, którego dotyczy informacja.

W celu przekazania informacji można skorzystać z formularza (pdf, 53 kb).

Formularz został przygotowany przez PFRON, który opublikował także dodatkowe wskazówki na temat przekazywania informacji o braku dostępności.

Sposoby przekazania informacji

Wypełniony formularz z informacją o braku dostępności Komendy Powiatowej Policji w Ostrowcu Świętokrzyskim można:

  •     wysłać na adres: Komenda Powiatowa Policji w Ostrowcu Świętokrzyskim, ul. Aleja 3-ego Maja 9, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski;

  •     złożyć osobiście u dyżurnego Komendy Powiatowej Policji w Ostrowcu Świętokrzyskim, ul. Aleja 3-ego Maja 9, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski;

  •     przesłać drogą elektroniczną na adres poczty elektronicznej: sekretariat.ostrowiec@ki.policja.gov.pl ,

  •     przesłać na skrzynkę ePUAP.


 

Powrót na górę strony